Mys med OS

Mysigt med friidrott på morgonen. Och i bladet läser jag att våra norrbottniska brottartjejer ska in på mattan nu - inatt står det. Fast inget på TV än - fast jag slog inte på så tidigt - så kanske det har varit.

Inget ska förfaras - så i går plockade jag in hallon - 3 durkslag. Fast först sov jag i nästan två timmar när jag kom hem. Förstår inte så trött jag blir.   

Och seg har jag varit på morgonen också - steg faktiskt upp halvfem och ändå är jag i tidsnöd just nu.

Måste väl ändå kommentera den stora nyheten idag - han som sköt tjuven med gevär. Han speglar nog den frustration många känner att det inte händer särskilt mycket för de som begår stölder och andra olagligheter. Tydligen har Jävre varit utsatt förr. Och noterat också att gärningsmannen kommer från Morjärv - det är mycket i de trakterna nu för tiden.

Min tid är ute - frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback