Oroar mig inte

McDonalds kan behålla sin ostburgare - med eller utan ost. McDonalds är nödutfordring när inget annat står till buds. Tacka vet jag Max.

En enda gång har det varit en njutning att äta på McDonalds och det var i Malaysia. Då stannade vi vid en McDonalds oc¨h åt lunch - medan taxin väntade. Att ha råd att låta taxin vänta medan vi åt - det var njutningen.

Själv har jag jobbat till kvart över två idag. Sen blev det Kvantum och inhandling.

Hem och satte upp två rullgardiner - varvid två fönsterarmaturer gick åt fanders.

Förberett för fars blåbärsplockning i morgon. Införskaffat en extra visselpipa - vi hade en själv. Och satt mors telefon på laddning. Där finns faktiskt en larmknapp bara att trycka in om något händer. Då larmar det till mig - och jag kan ringa upp utan att mottagaren behöver göra något.

Så det blir nog bra.

Kraschade fönsteramplar tog musten ur mig, Ska ta mig en tur ut i stallet och kolla läget hur mycket jag har kvar där. men sen blir det kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback