Pang på rödbetorna!

Vid dagens slut konstaterar jag att "after work" varit en palett av händelser. Handlade till föräldrarna i godan ro på Kvantum. Parkerade hemma och knatade med kassarna över "prärien" - 138 steg.

Och kvar blev jag där förstås och skördade. Rödbetor som mor redan kokat in. Och morötter som blir hennes utmaning i morgon.

Tog mig en tur till Roffe - bor man i BYN så har man väl en förpliktelse att hälsa på vänner som är på "Kolaholmen". Vilket innebär att man ligger på sjukhuset. Benämningen på den plats där sjukhuset är.

Allt väl där - så väl det kan vara när man amputerat halva benet.

En stund uppe hos kusin Kerstin - och kvällen har runnit undan. Jag som tänkte mig att hinna ringa några privata - sociala - samtal ikväll.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback