Sen i starten

Täckkappan åkte på - mulet och blött. Men lurad blev jag - det var ganska varmt ute - 14 grader.

Är sen så det blir inte många "nedslag" nu på morgonen. Kan bara konstatera att jag blir "dagavill" för det finns ingen Roffes tisdags krönika idag. Kan misstänka att det är semestern som äntligen infallet - uppskjuten flera gånger. En av de få krönikor jag orkar läsa hela,

Den här krönikespalten fymest lls med innehåll från sossarnas partihögkvarter i Stockholm. Men det är ju tur för de o(s)ynliga riksdagsledamöterna att det får vara med på bild. Den här gossen Leif Pettersson är kanske den av de norrbottniska rik(s)dagsledamöterna som syns och hörs allra minst. Och det vill inte säga lite.

Naturligtvis fanns den inte länkad och jag ödade dyrbara minuter - eller i alla fall sekunder.

Höres av senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback