Surströmming och terapi

Nu bär det av mot surströmming och föreläsning om kognitiv beteendeterapi. Ska bli spännande.

Har varit två repor till sjukhuset. Riktigt bra genomgång och redogörelse ville de ha i mors om hela händelsförloppet ända från i april. Nu misstänker de att det kan vara hjärtat som pumpar för långsamt. Så event. blir det aktuellt med pacemaker.

Och himmel så mycket folk man träffar på sjukhuset - trots att det bara handlar om förflyttning in och ut. I morse var den prominentaste väl kommunalrådet Petersen som skulle besöka en äldre gentleman - en gemensam bekant vi har Karl och jag.

Nu strax innan jag satt mig vid datorn så ringde Margareta - våran Maggan på expen en gång. Tror vi hade tätare kontakt fram till 2004 då hon bodde i Gävle. Nu är det för nära - Boden - och som alla pensionärer är hon så stressad men allt hon ska hinna väva och sy. Hon är en baddare på att göra fina saker.

Nu drar vi strax - kusin Kerstin och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback