Vem älskar en kobra?

Om det är någon som älskar en Kobra - telefon vill säga - så har jag en till övers. Har äntligen blivit med Nokia igen. Men på köpet fick jag en Kobra. Förvisso blev jag kallad skallerorm här på bloggen i tidernas begynnelse. Men Kobra - nej tack.

Fast jag fick en ryslig massa andra presenter också. Solglasögon, cerat, "nyckelband" - ja jag kan inte räkna upp allt för en del ska bli presenter.

Fast jag har varit nära att kasta ut min nya Nokia. Var till och med tvungen att sätta tillbak sim-kortet i min gamla Ericson och godtala med "gammeln" - för att kolla att det inte var fel på Sim-kortet. Tillbak i Nokian och kollringde in - och nu har jag också klarat att ringa till Thomas.

Friterad camenbert (stavas det så?) med (så kallad) hjortonsylt var nog ändå dagens höjdpunkt. Tack för den kusin Kerstin!

Om jag inte har något blogginlägg i morgonbitti så är jag förmodligen inte död - men jag ska skjutsa far till skogen i sån tid att jag själv är hos sjukgymnasten strax före åtta.


Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback