Dubbelt smakfullt

Dubbelt smakfullt var det på Helmers. En trevlig byggnad som jag bara sett utrifrån tidigare, Fin interiör och ett fantastiskt julbord. Gediget - mycket hembakt och hemlagat. Till och med knäcken kände man igen sig på - hade inte riktigt stelnat.

Tänk att Lennart Lindström inte skulle få uppleva detta. Som han visionerade om hyreshus och restaurang i Alvik - med Liko som utgångspunkt.

Tillhör inte Ernst fansen - han känns lite fejkad. Men jag måste ligga så att maten fördelar sig jämt i kroppen - och då kan jag väl lika gärna kika på när han gör juligt i Funäsdalen.


För övrigt hörde jag något inslag på radion om hur man petat den där Zackreus (eller om han nu heter Zackrelius - måste kolla vad som är rätt) och hur de ur den falangen var upprörda. Spännande att följa!


Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Lennart Sacrédeus heter han som du ogillar

Snälla försök få rätt namn på honom nästa gång det är ju ialla fall en alliansbroder

2008-12-21 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback