Födelsedagar

Idag gratulerar jag svärdotter Lotta som fyller 38 - hinner upp sin man i ålder idag.

Och bestämt fyller Lottas mormor Edith också år - och kanske till och med jämnt (?) något som hon firade redan i midsomras. Men ett grattis kan väl ändå nå till Lappträsk!

Och går jag ännu längre bak i rullarna så tror jag att framlidne grannen Ärik Axel skulle ha fyllt år - många år dock osäker på hur många. Han var nog född på 1800-talet tror jag.

Har fallit ur sängen i natt - dock inget brutet - inte ömt en gång så jag funderar om jag drömt? Nya duntäcket var halkigt men jag ska väl pilla in det i något påslakan idag.

Men först ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Grattis till Lotta! :)

Postat av: svärdotter

Tack :)

2008-12-29 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback