Luleå 0

Ingen ranking av staden på något sätt - men jag råkades kasta ett strutzöga på textnyheterna och då stod det att Luleå skulle ha 0 grader i morgon. Usch - och fy - och dubbelt usch.

Annars har jag inte hunnit så mycket på morgonen - har haft en drömrik natt och legat till klockan 7. Både vin och vatten det vill säga både goda drömmar och dåliga drömmar. Fast det blev fel liknelse - för både vin och vatten är gott. Ris och ros får jag använda.

Men nu är jag åter till verkligheten och inser att det är tur att det inte är måndag i dag. Igår hade jag söndag flera gånger på dagen. Och det är Synnovates fel. Förr var det någon ordning - då kom Sifo klockrent på söndagar och det var en viss söndag i månaden - med ett visst uppehåll under den snöfria årstiden. Nu kommer de ju ju både titt och tätt - så jag borde vant mig.

Har inte kollat graderna än - men ger mig väl ut i verkligheten så får jag se och känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback