Ovanligt

Måste bara önska er en god morgon - så att ni vet jag jag är VAKEN. Numer har den VAKNA tiden ruducerats med 5 timmar. Nu har jag igen sovit ett pass på 10 timmar - somnade vid 19-tiden - bara för att vila förstås - och med avbrott för någon timme vid 2-tiden så har jag sovit till klockan 5. Det måste ju vara någon jäkla virus i kroppen som ställer till det. Kan det vara "julvirusen" - den brukar drabba mig bara för att jag ser alla andra stressa och ha sig.

Fast  i natt hade jag faktiskt värk i kroppen - så det var ltie svårt att somna om. Jag har nu annars bara ont när jag rör mig - ingen vilovärk. Kan hoppas det var en engångs detta?

Jag åter kommer med lite politiskt tyckande under förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback