S halverat?

Kom ihåg att jag skulle gå in och kolla på opinionsmätningen hur vi låg i förhållande till valresultatet. Någon tiondel plus tror jag - ingen riktig sifferbitare som kommer ihåg exakt ens valresultat. Men nu är vi i det pinsamma läget att vi på ynka 7,6% är Sveriges trejde största parti.

Men jag höll inte på att komma så långt - stirrade bara på mellanrubriken "S halverat" - fram och tillbak mellan rubriken och redovisningen parti för parti.

S står i det här fallet för Sverigedemokraterna - och det är ännu mycket trevligare än om det varit sossarna - faktiskt.

Nu ska jag dra mot jobbet - PT har nog kommit för inget sms än från Karin.

Kommentarer
Postat av: Thomas

test

2008-12-02 @ 08:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback