Sent om sider

Som om tiden inte vore nog knapp så har jag behagat ligga kvar i sängen till klockan sex. En hel del att berätta från gårdagen till exempel att när jag skulle köpa nytt armband till fars klocka så fick jag erbjudandet att köpa en ny klocka istället - för 65 kronor. Och något armband för de facila priset torde inte gå att uppbringa.

Klockan inhandades som arbetsklockan för sina tydliga siffror skull och betingade ett pris av 98 kronor - på samma affär. Nu såldes den på kampanjpris till 65.

Slit och släng!

Nu ska jag gå till frukost - kan undra om jag kommer att se ut som bambi på hal is. Fast jag får nog ta till något annat djur för bambis graciösa saknas - men det är en riktigt isgatevandring att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback