Skyltmakare Ögren?

Borde väl inleda lite mjukare - men uppriktigt sagt så blev jag så urbota ..(får inte svära) när jag läste artikeln om Harads vårdcentral.

Nu drar man ned från 3 dagar per vecka till 1 dag. Och vet ni vad Ögren svarar? Jo naturligtvis det papegojaktiga mantrat "det är en fråga för verksamheten". Skillnad skulle det vara om den stängdes helt DÅ skulle poltikerna ta i frågan, enligt Kent i artikeln.

Så nästa gång dras det väl ned väl ned till en halvdag. Frågan är vart gränsen går. Är det först när skylten ska tax ned som får vi se "skyltmakare" Ögren där med sina två "systrar".  Agneta och Monica hållandes i stegen medan Kent själv skruvar ned skylten? Och "syster" Britt får väl låsa dörren.

Helt sjukt - politikernas uppgift måste väl vara vidare än att bara klippa band vid invigning och ta ned skylten vid stängning!

Eller?

Annars mår jag jäkligt dåligt på morgonen - fast bara för att jag försovit mig. Till halvsex - så går det när jag inte sover hela kvällen. Vilket jag inte gjorde igår kväll.

Frukost har jag varit och ätit med mor och idag ska far hämtas hem från Fyren. Nu drar jag mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback