Stöds av Telia

Nu varnas för raffinerade nätbedrägerier - du får julkort per mail och om du öppnar det så kommer de åt allt i din dator - enligt den här artikeln i Expressen.

Fast det här har jag ju redan varit med om via mobiltelefonen - Echovox som skickar pinkoder som de sen påstår har matats in hos dom - utan att det finns något skickat från din mobiltelefon. Och så ber de bara Telia debitera för förmedlade tjänster.

Lite synd att Telia avskrev beloppet av "goodwill" skäl - det hade varit något för Sverker Olofsson att sätta tänderna i. Fast jag kan ju inte orka alla krig själv.

Ska just lämna jobbet nu - träffade målande Gerd här när jag kom. Hon är fantastisk den personen - sitter aldrig fast. Och drivande att saker ska göras.
Sen kom Anne förbi - och hon väntar att jag ska dra så hon får ta parkeringsplatsen och motorvärmaren.


Har för övrigt bokat biljett på Arlanda Express första gången online. Snävt med tid i morgon - och då gäller det att inte stå och fumla vid de gula biljettautomaterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback