Vulgärt onyttigt och så lite präktighet

Slutade tolv idag för att passa på att göra en massa ärenden. Tokmycket folk på stan vid lunch så allt flöt i sirapstakt.

Hann till Åhlens och köpa vulgärt onyttig julklapp till mina barnbarn. Och ännu mer onyttigt blev det på uppdrag av mor med destination barnbarnen.

Inte vet jag var all tid drog i väg - men först klockan 5 var jag hos mor. Och då mina vänner snodde jag ihop saffransbullar - dryga 40 stycken, Och städade efter mig så att köket sken. Präktigt så det förslår.

Skojade med mor och sa att det inte skulle förvåna om hon skröt för hemtjänsten att hon gjort det själv.

Julkorten väller in - men än ingen som jag inte skickat till. För övrigt har jag nu bestämt att det är sista året jag skickar julkort. Och i morgonkväll ska jag pussa och krama alla mina nära folkpartivänner God Jul. Öppet Hus klockan 18,30,

Kommentarer
Postat av: moster

sluta inte skicka julkort,vanliga julkort,det är så mysigt

2008-12-18 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback