"Blåljus"

Blåljus både från brandbil och polisbil 10 meter från huset jag bor i - när jag kom hem ikväll.

Strul med flygtaxin - redan i morse också - då stod den på Sunderbyvägen 2 - istället för 23.

Ikväll påstod det att min flight kom 20.35 när den i verkligheten landade 19.05. Fast hem kom jag med en trevlig transport.

Men blåljusen gjorde mig riktigt chockad - det är jag nog än.

Tog mod till mig och gick och frågade en brandman.

Röklukt - något som pyrt sa den rutinerade mannen.

Men nog kommer jag att springa upp några gånger i natt.

En riktigt bra dag i Stockholm annars - höjdpunkten var att Anna GK kollat min blogg och sett att jag var i Fjollträsk - så jag hann träffa henne en stund med kaffe på hennes jobb.

Hoppas hon kommer ihåg kramarna till Isak och Tobias.

Fast jag blev besviken - trodde JKL med både Anna GK och Göran Persson skulle ha en "ståndsmässigare" boning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback