Carin - klimatkrisens offer?

Varför sitter "Carin 21.30" och surrar om att hon kommer tillbaka efter sommaren. Alltså idag är den 14 februari och vintern har inte börjat än - och människan snackar om att komma igen efter sommaren?

Fast hon skulle komma tillbak nästa torsdag också.

Måhända är det något intern TV-bråk/ironi som jag missat?

Matchen Brynäs - Luleå kallas "vilket bottenmöte". Det har jag tyvärr inte missat.

En olycka kommer sällan ensam - smådjävlarna jag skrev om i förra inlägget är fortfarande i min högre axel. Fast lite mindre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnledninghet! Såg du inte hur "fet" hon var.... Nu blir det en Bollibompa tjej som tar över.

MVH/ Jens

2008-02-15 @ 06:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback