Dags för avfärd

Tusan vad det snöar - så just på ett annan sändlista hur Barbro Westerholm skryter över att hon sett snö i Luleå. Själv har jag ju understundom också klagat på bristen. Men när vi nått februari finns ingen anledning att det ska vräka ner på det här sättet.

Särskllt inte som jag nu måste ge mig iväg ut.

Inser att jag behöver en "bortsorterings" terapeut, Varför spara 4 kartonger med julhälsningar, tackkort, födelsdagshälsningar. Årsvis - men jag vet att det inte är någon obruten svit för vid något tillfälle kom jag på bättre tankar och började kasta.

Nu tänker jag att innan jag sätter tillbak saker på plats i maj - då ska jag bara sortera ut de verkliga guldkornen! Fast det sa jag 1998 då jag flyttade hit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback