Det HAR varit Ks idag!

Och det har gått utomordentligt bra att vara utan det för min del. Och för deras också - kan jag tro av de korta rapporter jag fått från APU och Ks.

Min företrädare har dock lyckats med något om jag inte tror jag lyckades med. Reservera sig mot paragrafen Meddelanden.

Det handlade förstås om skrivelsen om Kvarnåskolan - där Mårten tafatta försök att väcka frågan skulle stoppas undan som ett meddelande med beslutet att lägga skrivelserna till handlingarna.

Enligt Thomas och tjuvtitt på
Camillas blogg lyckades de dock debattera punkten någonstans mellan 1 och 1,5 timme. En gemensam skrivelse från 8 av de 9 fullmäktigepartierna.

Bra kämpat kamrater - från vänster till höger. Det kom på skam -  en del som trodde de skulle bli lugnt efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback