Dubbelt bra

Tillbak efter en ljuvlig eftermiddag på Holiday Spa. Vacker som en dag förstås från topp till tå. Och kanonskönt för rygg och nacke.

Före det var jag förstås på lunch på teaterrestaurangen. God kycklinggryta med curry och coccosmjölk. Och trevliga damer - nog närmare 20.

Och Mia berättade inspirerande om sitt intredningsintresse. Och om sin affär och atelje ute på det där området som jag nu inte kommer ihåg vad det heter - men där Blomsterlandet och Casa Wikströms också håller hus. Hemmia heter finurligt nog Mias företag.

Och vad kan jag mer begära när jag fick det här
tipset av Els. Det var ju fler än en ledarskribent som räknade ut folkpartiet i och med Demoskopen som kom för några dagar sen. Ska bli intressant och se hur de ska kommentera denna - men det lär väl bli genom att helg ignorera den. För en del är det ju inte heller så kul att gapet till oppositionen också minskar. Fast dubbelt bra tycker jag.

Nu lyssnar jag till landstingsfullmäktige - har bara blivit sporadiskt förstås. Men jag kan tycka att ordföranden varit ovanligt smågrinig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback