Ekmans dilemma

Expressen eller Aftonbladet - svårt att bestämma sig. Och sen blev det alltihop och lite till för Gösta Ekman i den sketchen.

Sluter väl så för mig också - blir väl någon värsting väska med tvinnerhjul och nya låset - vad det nu hette. I någon illig färg som jag sen aldrig vill se åt.

Svår beslutsångest i alla fall - i alla måtton - för en dryg timme på stan och inte annat än parkeringspengarna gjorde jag av med.

Svårt dilemma för moderaterna också - med Gählman i Kalix som lämnat partiet men som tänker behålla alla sina uppdrag - och det var inte få.

Och glöm alla förhoppningar om att partiet kan ta av honom dem - om han inte själv vill. Inte kommer de att besluta om omval överallt - ingenstans rubbas ju majoritetsförhållandena.

Är det inte nyss en Fahlqvist moderat i Kalix som lämnat in också?

Ja tur man lämnat den vilda världen.

Nu ska jag åka och köpa en telefon till mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback