Ingen blötläggning

Nä, då det blev ingen blötläggning idag. Istället fick jag dra hela min lidandes historia. Och så kollade hon in hur orörlig jag var och vars.

Hon tyckte nog att jag skulle stå på mig för vidare utredning för en diagnos.

Och där i väntrummet träffade jag ju flera bekanta. Gustaf och Järker bland annat. Och en dam vars namn jag inte vet. Två föresten.

Tillbak till jobbet - där två trevliga grabbar från Luleå Bilglas dök upp. Tog ut fönstret med båge och allt. Kommer tillbak i eftermiddag.

Lunch med Karin och Thomas. Får väl jobba någon lite timme till - jag blev väl borta en timma på gymet.

I morgon ska det dock bli blötläggning - 3 gånger tyckte hon vi skulle prova. Borde nog ha skaffat sånt där stämpelkort - det börjar nog ha dragit ihop nu. Fast jag vet inte ens vad gränsen är för frikort.

För övrigt har jag kommit på en av bovarna varför jag inte går ner i vikt. Jag har helt klart undervärderat ostens poäng. Vem är villig att betala 1,5 points för 30 gr ost - Västan 10%. Och fatta hur lite 30 gram är.


Jag håller nu på att syna fler "felkällor".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback