Inom ramen

Extern gäst til tolvkaffet - Sara - Kerstins sons svärmor är väl enklast att förklara. Sara har Ove på sjukhuset - de fick goda besked igår av doktor Erik.

Doktor Erik (Nilsson) som de var mycket nöjda med - vilket jag starkt kunde instämma i sen Sten var sjuk och hade honom som läkare.

Inom ramen åsyftar att det blev en bondkaka, en havrekaka, en smal skiva almondo tårta plus först en hårdbröd macka med mager ost och mager falukorv. Försöker passa neråt i poängskalan men inser att med den lufttorkade skinkan på morgon så är det minst 8 poäng.

Nu funderar jag starkt på att dra en repa till stan. Nä - inte jobba - men använda solariet. Jag har ett antal småärenden som jag också skulle kunna utföra. Posta brev, lämna returpaket (Ellos) och några saker till som jag just nu inte kommer ihåg.

Klockan 16 har jag bud att äta rotmos och fläsklägg - faktiskt magrare än vad det låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback