Inte många i Murjek?

Dom är inte så många i Murjek. Jag har bara varit dit en gång i modern tid - förra vintern. Och då såg det ut som någon filmlandskap förslagsvis från någon filmatisering av Åsa Larssons kriminalare. Lite ödigt och spökigt.

Så nu måste jag ringa kompis Birgit och höra så att det inte är de som varit ut och bänglat med
skotern.

Trot eller ej - men jag befinner mig på expen nu. Fast bara i "nödiga" ärenden om jag så säger. Tänkte faktiskt sola också - men då kommer jag i stressläge för att hinna middagen hos mor - så jag avstår det idag.

Har inhandlat ett skrubband på Åh´léns. Ett sånt där som man kan dra på ryggen, Eller på låren för att hålla borta celluiter. Fast man måste komma sig för att använda det alldeles själv av egen kraft.

Nu ska jag åka och spela lite Keno på Kvantum och handla - bara några få saker - till mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback