Kejsarens kläder

Ska bli spännande att höra "kejsarens" kommentar om detta.

Länets motor hackar - det är ett riktigt dåligt betyg till länets residensstad.

Själv är jag tillbak efter en heldag på Kommunförbundet Norrbotten. Två nyheter har nått mig - förutom ovanstående.

Att Västerbotten redan bildat region - Region Västerbotten. Det borde vi också ha gjort - Region Norrbotten. Men inte ens dit har vi kommit!!

Att Castro har avgått - eller om han nu dött?

Ohly lär ha sagt hellre Bush än Castro - och det kan ju tolkas på olika sätt - lösryckt från sitt sammanhang. "Hellre Bush.." måste väl vara uteslutningsgrund för en sann kommunist!!

Och när fan - eller rättare sagt "kejsaren" - blir han religiös - det verkar då vara sant. Kan ju tro att det är 1:a april när jag nu hör på radion att Karl Petersen vill sälja ut hela gymnasiebyn. Halleluja!

Ja det gäller väl att få in pengar till Luleå hockey notan på 27 miljoner årligen!

Nu ska jag i alla fall åka hem så jag inte fastnar i bilkön just till Luleå hockey matchen - mot de vita lejonen från Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback