Lite överdrag

Lite överdrag blev det idag. Men inte mycket - kvart i två var jag på väg från jobbet. De tre timmarna uppnåddes vid 12-snåret - men sen hade jag ju en liten lunchrast också. Så SÅ mycket överdrag blev det inte.

Blir så ivrig när jag får bära iväg bunt efter bunt till Thomas. Och högarna blir mindre och mindre. Men stora röjet av bokhyllan ska jag spara till sommaren. Där finns nog mycket som ska läggas undan till memoarerna också. Huka er!!

Så handlade jag och drog till mor och far med detta. Drog upp till kusin Kerstin och tittade på lägenheten. Himla fin faktiskt.

Men de som bor där nu är 2 vuxna och 2 barn - klart det är mycket grejer inknosade så det kan vara svårt att föreställa sig hur det skulle se ut med mitt möblemang.

Och sen har jag ju en fantastisk lägenhet mitt i byn. Lugnt och fridfullt och ändå mitt i smeten av buss- och biltrafik.

Har en liten ritning med mig hem så jag får väl mäta och pussla och tänka.

Det som skulle vara svårast är förstås att isåfall skiljas från mitt älskade varmgarage.

Nu ska jag se till att få mig något till livs - bara 8 poäng hitintills idag.

Sen får det nog bli en lugn hemmakväll - för sent att börja fundera på basket - vilket hade varit kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback