Lös släppta smådjävlar

Aj, aj, aj - det var väl länge sen jag var gnällig - så där "sjukligt" i alla fall.

Men dagens massage var helt underbar - och säkert mest bara nyttig på lång sikt. Men vad är det man säger - det är mörkast före gryningen.

Det jag vill säga är att jag har okristligt ont i min högra axel - kan nästan inte använda armen.

Fast andra axeln är riktigt normal - så egentligen är det väl statistiskt sett riktig "gör" bra.

Och Luleå hockey tappade greppet mot Brynäs i slutet av matchen - 5-5, trots att de tydligen ledde mest hela tiden.

Fast snacka - här sitter en kille i TV - ung sådan - som efter en olycka - hamnade på rälsen och drogs med tåget  - både benen amputerade plus ena armen. Och söt som rackarn är han.


Nu ska jag försöka sova - men lätt blir det inte med denna värk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback