När kommer han ut?

När kommer han ut?  När får vi veta vem som blir ny ledarskribent på Kuriren. Eller blir det ytterligare en prolongering av avtalet.

Några har väl muckarkam och plockar pinnar för dagarna som är kvar för Östman.

Ryktet har sagt att den nya ska gå parallellt med Östman en månad så nog är det dags att kliva fram ur garderoben.

Att det är en han behöver knappast någon tvivla på - själv tror jag han heter Anders till jag överbevisats om motsatsen.

För övrigt är min tid snart ute för idag - vilket känns riktigt skönt. Jag har riktigt besvärligt i min högra arm - medan den vänstra faktiskt är mycket bättre än vanligt. Effekt av massagen eller något annat vet jag inte.

Dock lite synd att jag är så extremt högerhänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback