Obefogad bortavaro från bloggen

Oj - då. Hemma sen länge. Men inte kommit ihåg att blogga. Lämnade jobbet strax vid två. Men då var det ju lite post som skulle fixas. Det blev onekligen lite "övertid" idag. Och ett besök på Clas Ohlsons - flyttkartonger.

Hjälpt Jens att boka resor - han körde cirkus 50 mil - från Norrköping någonstans och till Arlanda. Trean - han flög till Storuman där resten av familjen väntar fvb Hemavan. Familen som för övrigt kört så där 35 mil - när jag pratade med svärdottern vid 19-tiden.

Nå nu var det resor i framtiden vi bokade. Kan konstatera att vare sig SAS eller Nordic är särskilt beställarvänliga.

Och på en sak är i alla fall SAS "vänligare" - där får man tillbak resor som inte kunnat nyttjas på grund av sjukdom. Men så är det inte på Fly Nordic - där rök 1 600 spänn. Men det är på förlusterna man ska leva.

Om ni lovar att inte berätta det för några miljömuppar så har jag faktiskt varit en till resa till stan. Saknade papper till min skrivare - och hade dessutom en lista från mor för inhandling - inget som finns hemma på byn.

Så nu har jag "specialhandlat" och tar resten på Nära Dej i morgon. Special också med 4 trisslotter så hör ni inget från mig på ett tag så vet ni att jag firar! Fast mer troligt att jag slaggat in framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback