Resan hem...

var ganska lång. Är det inte någon gammal Cacka Israelsson eller Gunnar Viklund låt det?

I alla fall så fortsatte jag lyxandet med handling på Kvantum, presenter på Toys are us, systembolaget och hämtning av paket på Ica i Gammelstad.

Avlämnade varor hos mor och far vi halvfem och sen hem. Trött!

Tycker inte alls det är märkligt att folkpartiet har Månadsmöte utan mig - fullt normalt känns det.

Själv har jag provat lite sommarkläder. Bikinis och det väller över kanterna. Spelar roll? Nä!

Nu ligger allt i en salig röra i badrummet. Ska sova en timme och sen gå till beslut om vad jag ska behålla och om vad som ska tillbak.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Jag såg dig av och till under hela månadsmötet fast du inte var där på riktigt...så du fanns sannerligen med oss i alla fall.....

2008-02-07 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback