Vid dagens slut

Så är det - nu ska jag gå och sova. Varför det nu heter och sova?

En lugn dag - fast ändå omtumlande. Vet inte om smällen i skallen igår  gör sitt till. Och solariet idag.

Efter solariet fick jag bara en känsla att nu lämnar allt det onda kroppen - och lite av den känslan kan jag fortfarande känna.

Men då ersätts den av riktigt ont i rumpan - svanskota eller korsben. Och huvet är mörbultat på baksidan. Ska blir roligt att försöka förklara för frisören att det inte handlar om misshandel.

Birgit sitter på tåget från Murjek - och behöver ingen hämtning av mig.

I morgon tränar jag på mitt nya liv och ska vara på jobbet  först klockan 09.00. Så jag hoppas på intressanta tidningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback