Bara tack!

Bara tack för en trevlig kväll bästa gruppledarkamrater inkluderande vice sådana också. Mattias, Migell, Camilla, Carola, Erika, Magnus, Thomas och ´"undertecknad" har inmundigat en härlig måltid på Waldorfs. Under många skratt.

Eftersom det var blogg- och fotoförbud så har jag inte särskilt mycket mer att säga. Än att det möjligen var första gången sen jag tog beslutet som jag kände ett sting av att det kanske är något jag "offrar".

Även om jag understundom tyckt att de varit lite besvärliga så måste jag ju tillstå att de mest är härliga!!

CC (Creative Camilla) hade ordnat hur roliga presenter som helst. Började med några doftande sticks som skulle skicka mig till meditationens lugn. En grön (förstås) historia att anbringa på en Pet-flaska att använda för att vattna tillväxten. När det växt till kunde det bli en flaska vin att stoppa i den wettex liknanade historian som skulle hålla vinet kylt. Att inmundigas i stadsparken.


Och så en Båt till framtiden - fylld med pärlhyacinter!!

Inslagen i cellofan - utan att de visste att jag verkligen var en "cello-fan" som Migell fyndigt uttryckte det.

Och för att inte tala om äggkoppen - i extrem modern typ - som kommer att bli esset i min samling!

Om det menade något särskilt med  bordsplaceringskorten "knäppgök" vet jag inte - men skulle det vara så känner jag mig hedrad.

Livet kräver fler "knäppgökar".


Kommentarer
Postat av: Magnus

tack själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback