Gastkramande!

Vilken match - jag är helt slut. Ganska loj från början. Sundsvall drog i från rätt rejält. Men så i andra halvlek (så heter det inte i basket - men ni vet vad jag menar) då blev det kämpatag. Plannja kom igen - och mina favoriter Jim E och John R var tongivande. Och så lille mörke grabben med rastaflätor (nästan) och grönt "diadem.

Jag älskar att heja på när vi slår från underläge - och gick till och med upp till ledning. Fast så förlorade vi ändå på sluttampen. Med 5 ynka poäng tror jag.

Men det var riktigt bra kämpat, grabbar!

Om jag nu ska göra ett "expert" uttalande så var det returerna under korgen vi missade på. I försvar alltså. Så hör ni att jag inte är någon expert.


Men kul är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback