Godmorgon!

Finns väl inget att klaga på idag heller - utom att jag försovit mig en timme. Vaknade halvsex med väckaren i näven.

Vilket innebär att jag känner mig lite tidsfrustrerad- Det blev ju inget jobb i går.

Kuriren toppar idag med att Dan Lundström misstänks för
skattefusk. Själv tycker han bara att de 695 000 hann fått är en gåva från Bo Johansson. Ja, bättre bortförklaringar har man ju hört.

För att krydda nyheten så talar man om Renbergs agent - jag fick söka ordentligt innan jag hittade uppgiften om att Lundström faktiskt är Renbergs tidigare agent. Och nyheten sprider sig i morgon TV upprepar man nu nyheten.

NSD har en mig närstående nyhet - ett par hundra meter från mig skedde den här händelsen med nyårsraketen som kastades in i trappuppgången i ett hyreshus.

Jag börjar vara beredd att skriva på mot raketbomber


Nu längtar jag till jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback