Minnesdag förintelsen

Idag är det Förintelsens minnesdag. Det skulle vara något fackeltåg som jag hade tänkt mig delta i men nu känner jag att det orkar jag inte. Får vara med i tankarna.

Annars kunde jag tro att detta var en dag mot fildelarna. I
DN kan vi läsa om ett tillslag och i Expressen skriver Liza Marklund krönika. Båda kan nog få oss att inse att det inte är idellt och ofarligt som det påstås. Tycker att Lizas uppgörelse med Piratpartiets ideologi är lysande.

Borssén på pallen kan vi glädja oss åt - det var riktigt roligt. Lite avslaget att redan när TV-sändningen började klockan 10 - så hade Anja Pärsom åkt ut.


Nu har jag tittat igenom listan till kommunfullmäktige - och gjort lite annat när jag ändå var här.


Men nu ska jag dra hemöver! I morgon ska jag göra mitt sista kommunfullmäktige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback