Mums!

Omtumlande dag - avtackning på kommunstyrelsen - med den största tulpanbukett jag någonsin fått. Camilla fotade och skickade den till min telefon.

Kan bara undra hur jag får över den därifrån och till datorn?

Kaffe och tårta - det är inte många gånger Ks har begåvats med sånt.

Nu ska jag åka hem till mor och far - där vankas nästa mums - lakasoppa!


Jag känner att jag hela tiden ligger efter med sånt jag skulle vilja delge er - det gäller bara att hålla borta frustrationen - för kommer den så rinner all energi ur mig. Märkligt hur en kropp kan funka! Eller inte funka kanske man kan säga.


Men annars är det bra. Och Thomas var bra i radiodebatten om kärnkraft mot Annika Eriksson. Trots att jag tillhör dem som får lite "andnöd" av kärnkraft.  Men till min förvåning höjde både kusin Kerstin och mor rösten FÖR kärnkraft - så länge andra alternativ är sämre som de tyckte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback