Praktfullt - absolut!

Vilket fyrverkeri - det bästa hitintills. NSD är alert och har med bild. Själv provade jag på en bild - men med dåligt resultat.

Tänkte i kväll  på 2004 - det var mäktigare då - utan fyrverkeri.. Efter Tsunamikatastrofen. Det var verkligen en "osvensk" tillställning då vi alla var så tilltufsade av det som hänt.

I kväll hade någon blivit tilltufsad utanför Quality Hotel. Polisen var där och böjde sig ned över någon person. Kan hoppas det var ett naturligt fall och inget våld och elände.

Själv är jag i alla fall hemma nu - utan att ha frusit för mycket. Och mina kompisar har jag lämnat av hemma vid "skräddarshägnan". Lite kul för min kompis Birgit bor precis vid det vi kallade skräddarshägnan när jag växte upp - där korna gick på sommarbete.

En god natt tillönskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback