Puh - lyser upp

Kan rekommenderas - jag såg nyss Puh när det sökte och hittade Iors svans. Barnprogram är kul - inget tecken på att jag närmar min den andra "barndomen" - har jag alltid gillat.

Opinionen lyser dock inte upp tillvaron för oss som tillhör alliansen. Återigen en tröst för tigerhjärta att vi ligger kvar som tredje största parti.

Istället för att sätta igång som en galning att städa färdigt på morgonen har jag nu med bönens hjälp "gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra" bestämt att det får bli färdigstädat senare i veckan.

Istället ger jag mig själv en bra start på dagen - i lugn och ro, Nu är jag redo för dusch och "spackel". Sen bär det iväg till jobbet. Lite kommunalt, lite fp-jobb och så väljer vi Thomas till gruppledare klockan 16.00,

Jag kan hoppas att det är lite skidtävlingar som jag kan lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback