Rabarber eller gravid?

Tror inte jag berättat att jag ringt och fått svar på mina senaste prover. Fortsatt för hög sänka - och ketoner i urinen. Vadå "kitoner" -  som jag uppfattade det. Jo det är något man har när kroppen bränner fett - viktnedgång - hurra! Fast inget synbart  resultat- alternativt kunde man få det om man ätit mycket rödbetor ( inte rödvin) eller rabarber.

Och i eftermiddag berättade svärdottern att sånt hade de spanat efter när hon var gravid. Ja - hela min diagnos verkar bygga på att utesluta tillstånd - så varför inte?

Men vad spelar det för roll när vi är i final i junior-VM  i ishockey. Säger bara vilken match - jag fick ont i magen av spänningen.

Nu är jag "på spåret" - med Oldsberg -  efter att ha bäddat för flickornas övernattning - och nu har jag fått idéer om ommöblering - soffarna ska ut - sängen in hit - och ny gästsoffa i lilla rummet!

IKEA här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback