Sista natten ...

eller i alla fall sista kvällen med gänget. Sista Månadsmötet. Men inte alls så dramatiskt som många försöker pådyvla mig.

Såklart jag inte försvinner - "fru folkpartiet" som någon i yran över min avgång skrev. blir nog kvar på någon plats.

Lite dramatiskt blev det dock då Thomas - nya gruppledaren - aviserade sin sena ankomst. På uppdrag med Karl P?

Och än mer dramatiskt då han aviserade ännu senare ankomst då han skulle hämta upp Johan L och David Svenn som råkat ut för motorstopp på väg till vårat möte.

Sorry allianssystrar era motioner om delade cykel och gångbanor respektive jubileumsbroddar vann inget gehör i vår grupp.

Att tänka stort är rätt - men att tänka klokt är bäst - så så klart så sa vi NEJ till det "stylade" förslaget om försäljning av Coop Arena. Ganska bra uttryckt i
Kuriren..

MEN NU är det så här vänner - att i morgonbitti åker jag till Stockholm och blir borta två dagar. Så nu blir det bloggtorka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback