Tema tröst

Hoppas du hinner "resa dig" till morgondagens möte, Johan. Från studenttiden och kårordförandeskapet är du ju van vid nollning. Men det var nog roligare än denna.

Fick ångest när jag såg tre kommentarer från Stefan Tornberg. Jag ser dem liksom på rad - inte som ni på respektive inlägg. Och tänker HUR ska jag ORKA svara.

Men även där trösterikt - vi är i grunden ganska överens - fast oense - hur jag nu ska uttrycka det. Och vårt ( = fp norrbottens) dilemma är ju att partiet centralt inte delar vår uppfattning. Vi förlorade ju i frågan vid landsmötet. Frågan om att sjukhussjukvården/speicalissjukvården bör få ett statligt ansvar. Men i alla fall är ju inte de otydligare än hur verkligheten ser ut för mig som medborgare med ett storlän!

Tröstetrikt 3 är "att det är en dag i morgon som ny och obrukt är" eller hur han nu sjöng - Alf Preussen bland annat.

Trosterikt är ju också att det finns fler fossiler än mig - fast även om jag har svårt för det språkbruk som pratar om "knulla" så får jag lov att säga att fullt så fossil som Malmsjö är jag inte. "Samlagar under täcket" är värre! Kolla slutet av artikeln.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback