Tredje största

Tredje största parti enligt Skop - det låter ju mäktigt ända till man kollar in nivån.

Men det är ju grader i helvetet också - att ligga över valresultatet kan väl anses vara en hyfsad bas att starta ifrån.

Apropå helvete så finns det inte länk vare sig till Noterat eller Ur Kurirens bildarkiv än.

Är det inte dags att börja ta en avgift för nättidningen och höja dess kvalitet?

Tänk att den diskussionen kom av sig. Fast jag måste säga att det finns inget som så snabbt kan kyla av min nyfikenhet som Aftonbladets Plustjänst - det vill säga att du ska bli någon form av medlem för att komma in. Och oftast handlar det om bantning eller fantastiska rynkcremer.

Ganska fantastiskt att jag inte lockats in där än.


Kan inte säga annat än att politik är en varierande sysselsättning - just nu jobbar tvättmaskinen åt mig för att fixa rena sängkläder till vår övernattningslägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback