Vaknat till en kylig morgon

Tidningarna är lästa, "damen" duschad och spacklad. Faktiskt nästan redo att åka redan halvsju. Vilket kanske inte behövs då jag ska vara vid landstingshuset klockan 09.00. Och allt material som ska med finns i bilen - hoppas jag.

Ser ut som 14.-15 grader kallt. Min termometer är lite opålitlig.

Det var väl inte så mycket i tidningarna i dag. Men roligt för Anders att landstinget får på moppe för att de lagt ut rapporten om Anders på nätet. Kan undra om det ska kosta skattebetalarna än mera pengar i skadestånd? Detta är Kurirens ettannyhet och ändå har de inte fått ut den på nätet.

I horoskopet - som inte heller ligger på nätet - kan jag i dag läsa att omgivningen anser mig dumdristig. Inte så kul att läsa några timmar innan jag ska vara föredragande för länsförbundets styrelse. Men det får gå.

Ser att jag inte skrivit något sen i går vid två-tiden. Jag slutade som jag hotade med lite tidigare. Men första anhalten - stödstrumpor till mor - upptäckte jag att min bankkort var på vift så det vara bara återvända till expen. Och tur var det där och inte i Sunderbyn.

Ett par flaskor vin, besök på Kvantum, köpte golv för 14 000 spänn på ByggMax - pengar som jag hoppas hittar tillbak till mig idag - för det är inte mitt golv.

Ja och sen ble det faktiskt sova för hela slanten.

Och nu blir det inte vidare skrivet för nu drar jag till mor och far för morgonkaffe. Därefter till expen. En ledande folkpartist undrade i går om vi hade blädderblock på expen - denne någon trodde att mötet skulle vara där - trots flera inbjudningar med annan platsangivelse.

Så ni som vill träffa mig idag kommer till landstingshuset klockan 09.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback