Vilken tjej!

Det var mäktigt Charlotte Kallas lopp. Nästan så jag blev tårögd där jag satt.

Annars har jag gjort just ingenting idag - det är väl det som är meningen med livet.

Lite insortering av betalda räkningar i pärmen. Numer blir det bara halvårsvis. Mycket mindre fakturor och enklare tillvaro sen jg blev hyresgäst istället för villaägare. Glömmer ibland att uppskatta det

Tolvkaffe var det förstås hos mor och far. Hämtade min kryckhoppande kusin som har 3 veckor kvar på sin husarrest. Men med lite hjälp kan hon åtminstone får lufta sig med ett besök hos Strutz.

Vi hamnade dessutom i Tore Lundins skrifter om gamla tider i Sunderbyn- Och boken Sunderbyn 500 år. Tänk så hemmablind man blir för de förändringar som skett.


Morbror Sture har ringt mig också idag - och förmanat till fortsatt lugn tillvaro.


Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig en tripp till Els för att hämta fullmakt - så jag kan hämta medicin till henne direkt i morgonbitti. Oj så föryld hon blivit - där ser man vådan med storstan Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback