En gammal sanning

Tuppjuck - har ätit salami med cashewnötter och russin som tillbehör. Detta inträffade på väg från Kvantum där jag inhandlat till föräldrarna.

Återvände bra precis till 12-kaffet. Vilket inmunigades. Där efter har jag idkat en nytillkommen vana (eller ovana) - att sova middag en timme drygt. Bara så trött.

Läste nättidningar och fann rubriken om varför massajerna inte blir feta. Och hoppades på något som sa att salami och cashewnötter är nyttigt. Men det var rakt inget annat än den gamla sanningen att det krävs energi och du rör på dig.

En annan gammal sanning är att tiden går fort när man har roligt. Hör ni mitt klingande gapskratt - tiden bara rusar iväg. I morgon ska jag vara ledig - men måndag måste jag faktiskt ta mig i kragen och åka till jobbet en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback