Ett litet liv till

Inser att det är lite kvar på måttbandet - livet - och mycket som är ogjort. Ikväll påminns jag om DN-galan. Den skulle jag verkligen vilja uppleva live. Liksom finnkampen - men jag kommer på allt när jag ser det på TV eller läser det i tidningen..

Skulle man kunna få be om ett litet liv till?

Kommer inte ihåg vad jag
länkade - men här är det. Något menade jag med det också. Jo - det var nog att Arjeplog ska ta emot flyktingar - förvisso som sista kommun i Norrbotten - men ändå. Utan Folkpartiet - och sektledare Sundström så kanske det aldrig blivit av. Jag vet att han jobbat för detta - länge sen han kollade med mig. Det är klart att det förpliktar att ha ett statsråd som Nyamko.

Och en efter en kommer de på plats - småprylarna. Gamla glasögon har nu fått en egen låda i chiffonjen.

Nu är det DN-galan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback