Fixade läckage

Dammsugit hos mor och skurat upp bastun efter gårdagens installation. Peder har varit och fixat ett vattenutkast som inte ville läcka - dvs ge ifrån sig något vatten alls. Plus att han fixat min dusch som inte ville sluta ge ifrån sig vatten när den väl börjat. Skönt!!

En tavla till på plats. Idag kommer svärdottern som har lite sinne för inredning - vilket jag har i mycket måttliga mängder. Så nu hoppas jag på lite råd för fortsättningen.

Och så ska vi gå igenom stallet och se om det är något de vill ta med sig. Kan tro att jag får rådet att skicka ett och annat på tippen också. Men en gammla trädlåda märkt Vin & Spritcentralen med läder "gångjärn" - den kan nog falla Lotta på läppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback