Gratis reklam!

Så har Bengt Urban skapat utrymme i Expressen. Lite gratis reklam - fantastisk vy över Areplog. Ska bli  spännande att se om kampanjen ger något resultat.

Sjävl har jag plockat in 4 durkslag med jordgubbar och levererat 1 av dem till Tillbergs. Dom brukar alltid få sa mor så det var bara att verkställa.

Mycket mer hann jag inte innan tolvkaffet - lite vattning och plockning i trädgården. Och njutit av det vackra vädret.

Hemtjänsten missade i morse - så lite extra jobb fick jag. Men vid lunch kom Anna Sara och då händer det saker. Hon röjde köket och putsade till.

Nu ska jag ta ett ryck och ta ut någon karton från stallet och sortera lite prylar. kan hoppas att den del hamnar om hörnet - i högen som ska till tippen.


Annars borde man förstås varit och fiskat på någon av platserna för Harrens dag - som nästan alltid har tur med vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback