Grattis Sara!

Grattis Sara på elvaårsdagen. Om 4 timmar kommer vi.

23 grader och strålande sol meddelade kusin Kerstin att det skulle bli i dag - allt enligt något nyhetsprogram på TV. Här är det 15 och mul - en viss differens om jag så får säga.

Men mulet är av Medelhavstyp så jag tror att det kommer att lätta och att vi kanske närmare oss 23 och sol innan lunch.

Nu ska jag ta en snabbkol på nättidningarna och se om det kan finnas någon nyhet i samma dignitet som att Sara fyller år. Men knappast.

En massa Margaretor har jag att gratulera. Kusin Kerstin förstås med tillnamnet Margareta. Boström som jobbade på FP-tidigare. Eriksson-Bladfors i fullmäktiges presidie. Bosved på tidningen NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback