Jan Banan?

Har testat mina kunskaper om Jan Björklund. Nej han kallades inte Jan Banan som jag trodde - utan faxfingret. Sen gick jag på slamkryparen om betyg. Kryssade första klass - eftersom möjligheten att ge betygsliknande omdömen från ettan var det mest omdiskuterade. Införts från 6:an visste jag faktiskt men chansade att man var ute efter 1:an. Trodde inte Expressen var så seriös.

Själv har jag fixat det andra fönstret också nu med gardiner. Och ytterligare 3 tavlor har kommit på plats. Fast inte mer än fyra sammanlagt. Mycket återstår.

I alla fall har jag kommit till insikten att jag nog ska köpa ny säng. Med en säng på 120 är det hart när omöjligt att hitta fina överkast. Så nu blir det nog en 90 med möjligt till höj och sänk. Fast då ryms det förstås ingen sängkompis - men jag har kommit där hän att jag föredrar snygga överkast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback